Head of Support

  • Enschede

Onze organisatie groeit sterk, naast een toenemend aantal klanten en betalingsvolume, verhogen wij ook de diversiteit en de complexiteit van onze dienstverlening. Door de komst van nieuwe producten, de bijkomende regelgeving en innovaties in de betalingswereld willen wij extra investeren in de support afdelingen om onze klanten en partners te voorzien van de juiste informatie en ondersteuning.

Functieomschrijving

Ben jij klaar om hét verschil te maken in klantbeleving? Heb je een passie voor het leiden van teams, het optimaliseren van processen én implementeer je graag met innovatieve tools? Bij Pay. zoeken we een Head of Support die onze drie supportteams - Eerste lijn, Premium Support en Integration Support (Plugins & Native) - naar het volgende level tilt.

Dit ga je doen

Als Head of Support ben je de spil in onze klantgerichte, productgedreven organisatie. Jij zorgt ervoor dat onze klanten de beste service ervaren, ongeacht de complexiteit van hun vraag. Naast het leidinggeven aan drie gespecialiseerde teams, ben je verantwoordelijk voor:

  • Hiring, Coaching, Training en Offboarding van teamleden, zodat zij hun volledige potentieel benutten;
  • Optimalisatie van processen om efficiëntie en klanttevredenheid te verhogen;
  • Het bewaken van kwaliteit en SLA’s, zodat we blijven voldoen aan de hoge verwachtingen van onze klanten;
  • De verdere implementatie en optimalisatie van HubSpot als onze support engine, om hoge servicebeleving te garanderen;
  • Het up to date houden van de knowlegdebase voor intern en extern gebruik;
  • Samenwerken met andere afdelingen zoals Sales, Product management en IT om klantproblemen snel en effectief op te lossen;
  • Onderzoeken en implementeren van nieuwe tools die het voor onze medewerkers en onze klanten makkelijker maken.

De waarde die jij toevoegt

  • bullet-primary Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen een supportomgeving;
  • bullet-primary Sterke communicatieve vaardigheden en technisch sterk onderlegt;
  • bullet-primary Een data-gedreven mindset: je gebruikt analyses en rapportages om verbeteringen door te voeren;
  • bullet-primary Ervaring met de implementatie en het gebruik van HubSpot of vergelijkbare tools is een grote pre;
  • bullet-primary Je bent een echte teamplayer met een hands-on mentaliteit.

Wat bieden wij jou?

  • bullet-primary Een uitdagende functie binnen een snelgroeiende, productgedreven organisatie;
  • bullet-primary De mogelijkheid om écht impact te maken op onze klantbeleving;
  • bullet-primary Een salaris dat past bij jouw ervaring, inclusief aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • bullet-primary Een gezellig, informeel team waarin hard werken en plezier maken hand in hand gaan.

Zie je jezelf terug in dit profiel en wil je aan de slag bij Pay? Klik dan op de sollicitatieknop! Heb je vragen of wil je meer weten over de vacature? Neem gerust contact met ons op via e-mail (werk@pay.nl).

Hengelosestraat 113

7514AE Enschede
Nederland
Neem contact op

Curieweg 19

3208 KJ Spijkenisse
Nederland
Neem contact op

Dalsteindreef 141

1112 XJ Diemen
Nederland
Neem contact op
Wat-te-doen-in-Enschede-1080x675
0_2
Villa_Schuttersveld_metvlag
6d86945a-5ff0-4352-8e8a-1cf4d0fff795_thumb1920
416_1440x960
windows-12mi25fTAmM-unsplash
Pay. spijkenisse
brooke-cagle--uHVRvDr7pg-unsplash
kantoor-amsterdam
Events_Oktober_Logic4_teamPay
Afbeelding_Actueel_VoorhetnieuweiDeal
Featured_image_case_ACA2

Bij Pay. kun je helemaal jezelf zijn.

Je bent welkom!

Bij PAY werken we dagelijks aan innovatieve oplossingen voor onze klanten. Onze supportteams zijn de ruggengraat van onze organisatie en zorgen ervoor dat onze klanten altijd geholpen worden, of het nu gaat om een eenvoudige vraag of een complexe technische integratie. Met een sterke focus op producten en technologie streven we naar een optimale combinatie van gebruiksvriendelijkheid en technische perfectie.

Ben jij de leider die onze supportteams nodig hebben?

Solliciteer nu

Vergeet niet je CV mee te sturen!