De afgelopen maanden zijn we dag en nacht (nou ja, bijna wel) achter de schermen bezig geweest om Pay. in een nieuw jasje te steken. En nu is het dan eindelijk zo ver: vandaag lanceren we onze nieuwe website - en dus ook ons nieuwe logo, huisstijl, en alles daaromheen. Het heeft ons wat bloed, zweet en tranen gekost maar het resultaat mag er dan ook zijn. Wat zijn we trots!
De Webwinkel Vakdagen.
De Webwinkel Vakdagen waren hét moment voor Pay. om voor het eerst de nieuwe brand aan de buitenwereld te tonen. Maar voor het zover was, wilden we van tevoren alvast een tipje van de sluier oplichten. Van grote billboards langs de snelweg tot mini-teasers op social media; het was je wellicht niet ontgaan dat er 'iets' aan zat te komen.
Priscilla - Fleur Hellemons, Head of Marketing bij Pay. vertelt: “De naam is uiteraard hetzelfde gebleven: Pay. kort, krachtig en het zegt meteen wat we doen. Verder is alles aangepast. We hebben een nieuw logo, nieuwe font en nieuwe kleuren die echt passen bij een A-merk. Ik denk dat we daarmee laten zien dat we ons onderscheiden in de markt en dat we een innovatieve speler zijn in dit speelveld.”
Menne Mennes, CCO van Pay. voegt hieraan toe: "Met onze nieuwe slogan, 'achter elke betaling, Pay.' willen we laten zien dat wat voor een betaling je ook maakt - omnichannel, online, in-app of in-store - wij staan achter iedere betaling."
Razend benieuwd waren we naar de meningen van de bezoekers. Je mag het best weten: we hebben echt uitgekeken naar deze dag. De dag dat we nieuwe prospects zouden gaan ontmoeten, met huidige klanten een praatje zouden gaan maken, partners weer zouden gaan zien én ons nieuwe logo mochten gaan showen. Wat ze er uiteindelijk van vonden? Ge-wel-dig! Veelgehoorde woorden die voorbij kwamen waren 'modern', 'duidelijk', 'strak', 'helemaal van nu' en vooral heel vaak: 'fantastisch'. Kortom, het regende complimentjes!
Werknemers en klanten in de hoofdrol.
Bij een nieuwe website hoort natuurlijk een nieuwe brand video. In plaats van modellen in te huren wilden we onze eigen werknemers en klanten laten schitteren op het doek. Onze dank aan Dille & Kamille, Charlie Temple, YourSurprise, MyWheels, TGI Fridays, Old Amsterdam, Bamboo Import, Villa for You, Betonlook en Fietsreparatie.nu is dan ook groot voor het beschikbaar stellen van hun locaties, vervoersmiddelen en werknemers - en niet te vergeten: onze eigen Pay. werknemers voor hun tijd en charmes.
Wat je nog meer van ons kan gaan verwachten de komende tijd.
Nu de nieuwe website live is betekent niet dat we klaar zijn. De komende tijd gaan we ons focussen op het live zetten van de Duitse versie en uiteindelijk zal er ook een Franse versie van de website online komen. En daarnaast is een website natuurlijk nooit af! We zullen steeds weer nieuwe content op onze website plaatsen - dus hou het vooral goed in de gaten om op de hoogte te blijven!
Natuurlijk vinden we het ook leuk om van jou te horen wat je ervan vindt. Mis je nog informatie of heb je tips voor ons? Laat het dan vooral aan ons weten.