SprayPay, de Nederlandse betaalmethode en aanbieder van gespreid betalen, vernieuwt. Zo voerde het bedrijf een gloednieuwe branding door. En daarbij hoort natuurlijk ook een nieuwe website. Maar dat is niet het enige dat is vernieuwd. Ook de mogelijkheden voor consumenten zijn uitgebreid.
Benieuwd? Lees hier meer over de update van SprayPay en hoe webshops aankomende Black Friday zo goed mogelijk profiteren van het aanbieden van online betalingen en gespreid betalen via SprayPay.
Het maximale aankoopbedrag voor consumenten is vanwege vraag uit de markt verhoogd naar €10.000. Op deze manier kunnen meer consumenten de aankopen doen waar ze zo naar verlangen. Nu komt dat nieuwe interieur of die grote (noodzakelijke) aankoop ineens wel binnen handbereik.
De standaard looptijden van de gespreid betalen via SprayPay zijn 12, 18, 24 en 36 maanden. Nu zijn daar 48 en 60 maanden aan toegevoegd. Dit maakt betalen via SprayPay toegankelijker en aantrekkelijker. De langere looptijden (48 en 60 maanden) zijn wel alleen mogelijk als de technische levensduur van de producten minstens zo lang is.
Wist je dat het tonen van maandbedragen voor gespreid betaalmethoden op een productpagina leidt tot een verviervoudiging van het aantal verkopen? Dat bleek uit onderzoek van SprayPay. Door het tonen van maandbedragen spreek je vroegtijdig een nieuwe doelgroep wat leidt tot een omzetstijging.