Een soepele shopbeleving creëren voor jouw klanten, dat is Klarna's motto. Na betaaloplossingen Betaal nu en Betaal later introduceert Klarna Betaal in 3 delen om te voldoen aan de vraag van consumenten voor meer flexibiliteit bij het afrekenen van online aankopen. Ook zal vanaf vandaag voor Nederlandse consumenten Betaal later in 14 dagen voortaan aangeboden worden als Betaal later in 30 dagen. Voor Belgische consumenten verandert er niks en blijft Betaal later in 21 dagen nog steeds van toepassing.
Klarna’s Betaal in 3 delen is een alternatief voor traditioneel krediet zonder rente, waarbij klanten in 3 gelijke delen hun bestelling kunnen betalen. De betalingen worden automatisch iedere 30 dagen afgeschreven van de geregistreerde creditcard of gekoppelde bankrekening tot de bestelling volledig is afbetaald.
Met het aanbieden van meerdere betaalmethoden in jouw webshop vergroot je dan aankoopkans enorm. 78% van de shoppers vindt het namelijk belangrijk om een voorkeursbetaalmethode te kunnen kiezen bij het shoppen. En precies dát doe je wanneer je Klarna’s Betaal in 3 delen aanbiedt; je geeft jouw klanten betaalvrijheid.
Belangrijk: Enkel merchants die ook Betaal Later aanbieden in hun webshop kunnen gebruik maken van Betaal in 3 delen (met een minimaal verkoopbereik vanaf € 35,- tot maximaal € 4.000,- per aankoop). Of Betaal in 3 delen een beschikbare betaalmethode is voor de consument, hangt ook af van de consument.
Ben je benieuwd naar mogelijkheden van Klarna’s Betaal in 3 delen via PAY? Neem voor meer informatie contact met ons op via sales@pay.be of telefonisch via 09 394 39 04 en één van onze specialisten helpt je graag verder.
Klarna is actief in 19 landen, kent meer dan 90 miljoen eindklanten en werkt met meer dan 250.000 (web)shops samen. De achteraf betaalmethode biedt haar dienstverlening aan consumenten en retailers waar thema’s zoals social shopping en persoonlijke financiën centraal staan. Klarna werd opgericht in 2005 in Stockholm en bundelde in 2014 met SOFORT als de Klarna Group.
Door Klarna via PAY. aan te bieden in jouw webshop, creëer je niet alleen een frictieloze klantervaring, maar verhoog je ook gegarandeerd de conversie en boost je jouw gemiddelde orderwaarde.