Partners en klanten vertellen over hun Pay.nl ervaringen - Pay.

Klantcase Tommy Booking Support

Geschreven door PAY. | Oct 7, 2019 8:10:00 AM
Pay. werkt regelmatig samen met andere partijen om betalingen zo makkelijk en vanzelfsprekend mogelijk te maken voor eindconsumenten. Zo ook in de wereld van toerisme en recreatie. Wij vertellen je graag iets meer over onze samenwerking met Tommy Booking Support en het vergemakkelijken van online boekingen en on- en offline betalingen.
 

 

Tommy Booking Support heeft 700 klanten in de Benelux, bestaande uit campings en bungalowparken. Het volledige betaalsysteem van Pay. is geïntegreerd in het systeem van Tommy Booking Support. Waar voorheen alle boekingen handmatig ingevoerd werden, gaat dat nu automatisch via Tommy Booking Support en Pay.

Esther Schipper van Camping de Lievelinge: "De integratie van Tommy Booking Support en Pay. scheelt ontzettend veel uren aan personeel, op dit moment hebben we zo’n kwart personeel per dag minder aan uren dan toen alles nog handmatig ingeboekt moest worden.”

De betalingen gaan en stuk makkelijker sinds de samenwerking met Pay. Klanten kunnen via iDEAL betalen en krijgen een link meegestuurd die in minder dan 3 seconde is ingeboekt. Ook de pinbetalingen op het terrein lopen via Pay. Hierdoor komen alle betalingen in één transactieoverzicht waardoor je aan het einde van de dag veel sneller kan afromen en afsluiten.

 

 

Door de samenwerking van Tommy Booking Support en Pay. kan camping de Lievelinge een stukje service bieden aan hun gasten, doordat ze snel en eenvoudig kunnen betalen. De boekingen lopen allemaal via Tommy, maar de techniek en het verzorgen van betalingen loopt via Pay.