Tickles combineert het beste van twee werelden. Als full service bureau koppelt Tickles de laatste technieken binnen het e-commerce vakgebied aan gelikte designs waarbij de optimale customer experience centraal staat. Met de oprichting van het bureau in 2011 startte Tickles aanvankelijk als Magento 1 specialist. Toen eind mei 2015 Magento 2 werd gelanceerd, heeft het bureau de focus verlegd. Jens Kooijenga, oprichter van Tickles: ''Magento is altijd onze core business geweest. Met de nieuwe versie is onze focus verschoven naar het realiseren van Magento 2 webshops die converteren en succes hebben.''
Klein van stuk, groot in resultaat
Tickles is een bureau dat veel inzichtelijke kennis heeft van UX en Magento. Hierdoor is het in staat om de meest complexe Magento 2 webshops te bouwen. ''En dat tot tevredenheid van onze klanten die actief zijn op de B2C en B2B markt,'' knikt Jens. ''We behouden altijd een sterke focus en schakelen is onze kracht. Ons team heeft veel technische bagage en ruime ervaring met de meest uiteenlopende projecten.''
Wanneer het aankomt op klantrelaties, hecht het full service Magento 2 bureau veel waarde aan wederzijds vertrouwen en respect. Tijdens het werkproces biedt Tickles klanten niet alleen een luisterend oor, maar denkt het bureau ook mee en geeft het advies waar klanten op kunnen bouwen. Jens: ''En in complexe situaties gaan we nooit een uitdaging uit de weg. Daarom ligt onze kracht in het koppelen van hoogwaardige CRM en ERP systemen. Wat ons vooral trots maakt, zijn succesvolle klanten en onze technische oplossingen die dat realiseren.''
Gezocht: kernwaarden in partners
Integriteit, professionaliteit en klantgerichtheid zijn voorbeelden van kernwaarden die veel zeggen over de identiteit van een onderneming. Daarnaast verbinden kernwaarden niet alleen medewerkers met de cultuur van een bedrijf, maar kunnen ze ook functioneren als gemeenschappelijke waarden in partnerships. Jens: ''Wij zoeken altijd in het verlengde naar partners die met onze kernwaarden matchen. Het bundelen van krachten leidt dan echt tot de mooiste samenwerkingen.''
Met deze mindset ging Tickles op zoek naar een Payment Service Provider als betaalpartner. Jens: ''We hebben met diverse PSP’s gewerkt, maar de tot stand gebrachte samenwerkingen ‘sloegen niet aan’. Toen kwamen we Pay. tegen en vielen de puzzelstukjes in elkaar - dit is wat wij zochten.'' Op de vraag wat Jens hiermee bedoelt, legt hij uit: ''Allereerst viel de persoonlijke aandacht en het meedenken van Pay, met zowel de klant als met Tickles, ons erg op. Dit zijn namelijk ook kernwaarden die wij sterk benadrukken in onze dienstverlening en met onze klanten. Daarnaast vinden wij het prettig dat er veel mogelijk is met de betaalkoppeling van Pay.''
Ongekend veel mogelijk met Pay.
Tickles schakelt regelmatig met de klant om het beste eindresultaat te behalen. Daarnaast schakelt het bureau ook regelmatig met partners. Jens: ''In de samenwerking met Pay. is het stukje vrijheid erg fijn. We kunnen en mogen input geven voor specifieke klantwensen. Hierdoor is er veel meer mogelijk in de samenwerking en met de betaalkoppeling. Daarnaast ervaren onze gezamenlijke klanten op beide vlakken goede support en zijn ze altijd op de hoogte van de laatste integraties.''