Iedere maand lichten we op deze plek een partner van Pay. uit als “partner van de maand”. Dit keer is dat Prestop, marktleider op het gebied van interactieve zuilen.
Domino’s pizza, Schiphol en Van Haren schoenen; het zijn maar een paar voorbeelden van de vele bedrijven die gebruik maken van de interactieve zuilen van Prestop. Op de ene locatie worden ze gebruikt om bezoekers beter te begeleiden, terwijl op de andere locatie een bedrijf direct mooie omzetwinst boekt dankzij het gebruik van een Prestop-zuil.
De grootste fabrikant binnen de Benelux.
Prestop bestaat al sinds 1993. Ooit begonnen als leverancier van LCD-projectoren, maar inmiddels al meer dan 25 jaar actief in de markt van interactieve bestel- en informatiezuilen. Dat maakt Prestop de meest ervaren partij in de markt en zij is ook de grootste aanbieder in de Benelux.
Gasten bestellen zelf op het touchscherm.
Alexander Aelberts is de oprichter en CEO van Prestop. Aelberts: “Wij bieden de juiste zuil op de juiste locatie aan de juiste doelgroep.” Dat kan binnen zijn, bijvoorbeeld in een beursgebouw, maar ook buiten.
“Wij leveren ook zuilen op wielen. Bijvoorbeeld voor een ijssalon. Klanten worden dan buiten geholpen als de zon schijnt, maar als het regent staat de zuil gewoon binnen. Wij kijken altijd samen met de klant naar de beste oplossing. Wij schuiven geen dozen, maar bieden echt maatwerk. Daarbij ontzorgen we de klant zoveel mogelijk,” vertelt Aelberts. “Wij leveren de zuil ‘stekkerklaar’ op in het design en met de configuratie die een klant wil. Daarom zijn we ook zo blij met de samenwerking met Pay. Onze ervaring is dat Pay. de klant ook echt ontzorgt. De communicatie is helder en er zijn nooit issues. Bijzonder daarbij is dat we zien dat Pay. daarin geen onderscheid maakt tussen grote en kleine klanten.”
Pay. is dé betaaloplossing voor bestelzuilen.
Ook de technische mogelijkheden die Pay. biedt, zijn echt een meerwaarde, zegt Aelberts: “De features die in de koppeling met Pay. zitten, maken het echt een ideale betaaloplossing voor bestelzuilen. Ik ga niet precies zeggen welke functionaliteiten dat zijn om onze concurrentie niet wijzer te maken, maar ik kan je verzekeren dat we er erg blij mee zijn.”
Minder personeel nodig.
De komende jaren zullen er nog vele zuilen bij komen verwacht Aelberts: “Het personeelstekort maakt zuilen in sommige gevallen noodzakelijk om een winkel open te houden. Bovendien zien steeds meer bedrijven de meerwaarde, bijvoorbeeld doordat de bijverkoop stijgt of dat andere schermen zoals digitale menukaarten, niet meer nodig zijn.”
“Ook zien we dat onze oplossingen voor zuilen buiten steeds populairder worden. Denk aan een restaurant in een pretpark waarbij je buiten al kan bestellen en af kan rekenen en dan tijdens het wachten op je eten nog van het pretpark kunt genieten.”