In april heeft Pay. een nieuwe rubriek geïntroduceerd genaamd ‘partner van de maand’. In deze rubriek delen wij inspirerende samenwerkingen met onze partners. Pay. wil op deze manier laten zien dat de wereld van online betalingen zich niet alleen beperkt tot betalingsverkeer, daarom licht Pay. met trots de partner van de maand juni uit: Pay n Plan!
Pay n Plan is de alles-in-één software voor het afhandelen van betalingen, reserveringen en ledenadministratie. Het idee voor Pay n Plan is 9 jaar geleden ontstaan uit de behoefte om de planning van klanten volledig uit handen te nemen.
Via de app of de online website integratie kunnen consumenten gemakkelijk een afspraak inplannen bij klanten van Pay n Plan. Klanten die gebruikmaken van deze software zijn voornamelijk actief in de fitnessbranche, maar ondernemers uit andere sectoren zijn ook welkom. ‘‘Zolang je werkt met vaste blokken en je de planning en betaling wilt automatiseren, kan je altijd bij ons terecht!’’ zegt Wouter Bothoff, eigenaar van Pay n Plan.
Eerst alleen plannen, toen ook betalen
De software van Pay n Plan is gemakkelijk te integreren en kan volledig in eigen huisstijl worden opgemaakt. Ondanks dat het concept erg in de smaak viel bij Pay n Plan klanten, merkte Wouter al snel op dat er ook een andere behoefte om de hoek kwam kijken. Wouter: ‘‘We hadden door dat betalingen een pijnpunt vormden in vrijwel iedere onderneming die wij bedienden’’. Om ook op deze behoefte in te spelen en ondernemen nog makkelijker te maken, besloot Pay n Plan om een betaalmodule toe te voegen aan de software. Met deze betaalmodule kunnen aangesloten ondernemers, vanaf de eigen website klanten ook via iDEAL, PayPal, Bancontact, incasso, creditcard of pin laten betalen.
Met de toegevoegde betaalmodule biedt Pay n Plan een unieke dienstverlening aan: de plan -én betaalprocessen zijn niet alleen geautomatiseerd, maar ook volledig op elkaar aangesloten. Wouter: ‘‘Aan het einde van de maand kan het bedrijf gemakkelijk alle facturen exporteren en invoeren in het boekhoudprogramma. Op die manier wordt administratie naar het minimum gereduceerd. En omdat wij werken met ‘eerst betalen, dan plannen’ hoeft de ondernemer dus ook niet meer achter zijn geld aan en kan hij zich volledig focussen op zijn business’’.