MamaLoes, de webshop voor babyartikelen, breidt haar online verkoopactiviteiten uit en heeft bij de overstap van Magento 1 de keuze gemaakt voor e-commerceplatform Shopware. Dankzij de jarenlange en krachtige samenwerking met Pay. én het feit dat Pay. Preferred Technology Partner voor Shopware 6 is, heeft MamaLoes ook bij deze overstap voor Pay. gekozen.
Voor de replatforming heeft MamaLoes ook nauw samenwerkt met online marketing en web development bureau ZEO. Als partner van Pay. heeft ZEO 52 maatwerk integraties gebouwd om de klantbeleving zo optimaal mogelijk te maken. Dankzij het snelle schakelen met de webbouwers van ZEO is de overstap naar het nieuwe platform vlekkeloos verlopen. Dat ook ZEO als Pay. de klantbeleving centraal stellen, is volledig in lijn met de toekomstplannen van Loes de Volder, oprichter van MamaLoes: "Het opzetten van een eigen marketplace is een belangrijke volgende stap. Maar dan wel een waarbij de klantbeleving centraal staat en waar onze klanten blij van worden."
De webshop van MamaLoes draaide voorheen ook via het systeem van Pay, maar op Magento 1. "Wat erg goed beviel," geeft Loes aan. "En gedurende het traject waarin we anderhalf jaar nauw hebben samengewerkt voor de overstap was er vanaf het begin tot het eind goed contact en werd goede service en support verleent door Pay." Behalve dat Pay. een grote rol heeft gespeeld bij de overstap naar Shopware 6, maakt MamaLoes ook gebruik van de Pay. plugin. Ellen Cruickshank, Partner manager bij Pay. vult aan: "Onze plugin biedt flexibiliteit waar grote vraag naar is. Niet alleen qua templates maar ook wat betreft functionaliteiten in de check-out zoals (partial) refunds vanuit de backend van Shopware en uiteraard ál onze 50+ betaalmethoden, met daarin het breedste aanbod aan achteraf- en gespreid betaalmethoden."