Partners en klanten vertellen over hun Pay.nl ervaringen - Pay.

LUMZ: meerdere geldstromen via één provider - Pay.

Geschreven door PAY. | Jul 10, 2020 12:51:00 PM

Van industriële boomstam tafels tot webbing kast: bij LUMZ ben je aan het juiste adres! LUMZ is 9 jaar geleden opgericht met als doel om meubels volgens de laatste trends toegankelijk te maken voor een breed publiek. Het concept heeft LUMZ te danken aan een eigen oriëntatieproces toen de oprichters hun eigen woningen gingen inrichten.

 

Bij LUMZ vind je niet alleen moderne design meubels, maar ook vintage meubels, verlichting en woonaccessoires met een retro ontwerp. In de sfeervolle 1.000 m2 meubelzaak in Houten kunnen klanten een goede indruk krijgen van de meubels en het assortiment.

 

On top of the game

Net als in de mode volgen trends in de wereld van wonen en interieur elkaar in een rap tempo op. Wat het ene seizoen ‘in’ is wat betreft materialen, kleuren en vormen kan het andere seizoen niet meer actueel zijn. "Trends in de woonbranche kennen gewoon een korte levenscyclus, maar LUMZ weet hier goed op in te spelen," vertelt commercieel directeur Dmitry Bobylev van LUMZ. "Wij verkopen identiteit en met LUMZ meubels brengen klanten hun eigen identiteit naar voren in hun interieur."

De uitdaging is om de nieuwste trends in een vroeg stadium te spotten en een vertaalslag te maken naar het productenaanbod. Het gaat zelfs zo ver dat LUMZ de meubelen laat ontwerpen en produceren in Indonesië, India en China. Daarnaast heeft LUMZ het ‘LUMZ Top 40’ concept bedacht om klanten een voorproefje te geven van de ‘alle-woonhits-in-huis’ woonwinkel. De top 40 toont een voorselectie van de meest gewilde en trendy stoelen, salontafels en hanglampen zodat klanten weten: LUMZ is altijd on top of the game.

 

Onlosmakelijk: online en offline

Online shoppen kent veel gemakken, maar ruim driekwart van de Nederlanders doet ook graag aankopen in een fysieke winkel. Al helemaal als het aankomt op meubels en interieur. Dmitry: "En juist daarom is zowel het fysieke als het online concept van LUMZ even belangrijk. Wij noemen dit ook wel het total retail model omdat beide kanalen elkaar versterken en onlosmakelijk van elkaar zijn, ze complimenteren elkaar. Dit zie je ook terug in de manier waarop wij betalingen verwerken via deze kanalen."

 


Hiermee doelt Dmitry specifiek op de naadloze verbinding tussen het online en offline betalingsverkeer. LUMZ werkte voorheen met verschillende gerenommeerde Payment Service Providers voor het faciliteren van betalingen. Hierdoor had de woonwinkel al enige ervaring opgebouwd. "Wat voor ons doorslaggevend was om over te stappen naar Pay. had niet alleen te maken met het feit dat wij SprayPay wilden aanbieden, maar ook vooral met het faciliteren van meerdere geldstromen via één betaalprovider," vertelt Dmitry.  "Dit alleen heeft geresulteerd in aanzienlijk betere efficiëntie bij de backoffice, ook tijdens de coronapiek. Daarnaast faciliteert Pay. ook pinbetalingen en bieden zij veel andere betaalmethoden aan tegen erg aantrekkelijke tarieven."