Het bekende ‘shop nu, betaal later’ merk AfterPay verandert op 4 oktober officieel haar naam naar Riverty. Met een grootse campagne wordt de naamsverandering de komende tijd bekend gemaakt aan webshops, partners en consumenten. Om Riverty op de kaart te zetten gaat ook na de lancering op 4 oktober de consumentencampagne door.
Vanaf half augustus communiceert AfterPay de transitie en wat deze inhoudt voor webshops, partners en consumenten. Tot 3 oktober verandert er eigenlijk niets voor webshops en consumenten. Op 4 oktober gaat AfterPay over naar de nieuwe naam Riverty. De duidelijkste plek waarop dit zichtbaar is, is in de checkout. Consumenten zien daar namelijk een nieuw gecombineerd AfterPay/Riverty logo. In maart 2023 vindt dan de definitieve overgang naar het nieuwe Riverty logo plaats.
Zo neem je je webshop mee in de verandering:
AfterPay heeft voor merchants en partners een uitgebreid informatiepakket samengesteld, met alle informatie over de overgang naar Riverty, inclusief best practice richtlijnen voor het presenteren van Riverty in je checkout. Download deze hier.
Zowel AfterPay als Arvato Financial Solutions (de moederonderneming van AfterPay) veranderen in Riverty. Zo gaan beide bedrijven vanaf 4 oktober onder dezelfde naam door.
Riverty is gecreëerd om mensen te helpen hun beste financiële leven te leiden. Met nieuwe betaalproducten en -diensten krijgen consumenten op simpele wijze een transparante blik op hun uitgaven en financiële plaatje.
De naam Riverty verwijst naar het constant vloeien van een rivier en een natuurlijk gevoel van vrijheid. “Het correspondeert met de naadloze manier waarop wij partners, consumenten en klanten de mogelijkheid geven om hun eigen pad te volgen”, zegt AfterPay.
Ons team helpt je altijd graag via support@pay.nl. Of neem contact op met je persoonlijke contactpunt binnen Pay.